En skit natt helt enkelt!

Det blev ingen skola för mig idag. Jag pallade bara inte! I går kväll när jag skulle så kändes de först bra inut i mig och jag kände att jag kunde somna med ro i kroppen men sen växte de någon sorts panik i mig så jag satte mig upp, tände lampan och tog fram sakerna och så börja jag skära. Först va de bara de vanliga "djupet" men sen bara skar och skar jag så blev de djupare och djupare, de blir ju inte värsta gropen men jag kände liksom inte att jag skar eller jag kände men de va inte smärta utan de va skönt att skära . Sen kunde jag somna och imorse när klockan ringde pallade jag bara inte..

Vaknade 13.30 idag vilket inte va så jävla bra för då kommer jag inte kunna somna ikväll.. nu ska jag ta och klä på  mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0