Håll tummarna för mig!

Sitter i skolan och ska egentligen ha spanska nu men jag gick dit och ingen va där och feg som jag är vågade jag inte kolla om de redan hade gått in för de satt massa folk utanför :/ Ja jag är rädd för allt och alla !

Men nu väntar jag på att matten ska börja typ.. de är prov idag så jag ska nog plugga lite in i de sista till de håll tummarna för mig att de går bra !!

På måndag  har jag massa prov jag inte gjort! Sam, spanska, naturkunskapoch har jag otur så blir de matte också men de tror jag inte :) Dock så kanske jag inte gör naturkunskapen eller/och spanskan, har inte pluggat till dem och de kommer bli för mkt prov på en dag för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0