ingen bra känsla!

Fan! Idag när jag bytte om till träningskläder såg mamma mitt sår på överarmen och va fan skulle jag säga än " jag har skurit mig" De finns inget annat och säga för hon vet ju att jag gjort de förut så hon skulle ha fattat. och varför sa jag inte att en psykolog ska ringa mig på tisdag (7/12) när hon frågade om jag vill prata med någon ?!
Aja de va tur att hon inte såg min vänster arm iaf . Dock har jag en känsla av att hon kommer se den snart :/ ingen bra känsla!

Imorgon är de prov så de är dax att sussa !

Kommentarer
Postat av: Hej!

Jag känner dig inte riktigt men jag hamnade på din blogg genom cherinomohammeds blogg :)

Personligen tycker jag ändå att du förtjänar bättre! Du är inte värd smärtan som du får när du skär dig själv. Läste i ett inlägg att du på något sätt tycker att det är skönt och att du är "beroende" av att göra det. Kan förstå det men det finns en mycket större risk att såret exempelvis ska bli infekterat m.m. Så snälla!! sluta gör det.

Jag vet att det är lite mystiskt att jag är anonym och varför skulle du liksom lyssna på mig? men jag har svårt att hålla käften. Om du har något att säga till mig kan du göra det genom bloggen. Vill helst inte lämna ut min privata e-postadress och jag vet att du kan se mitt IP nummer och jag tycker att det räcker. Kommer fortsätta besöka din fina blogg framöver :D jag hoppas för din egen skull att du slutar att skära dig. Har kompisar som har hållit på och när jag pratade med de så kände de alltid ångest efter att de har gjort det. Försök istället hitta en hobby som att rida, måla eller idrotta för att sysselsätta dig själv med. Sedan kommer det säkert bli naturligt att du slutar tänka på det.

Ha det bra!!

2010-12-03 @ 01:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0