Känner hunger men är obekväm med att äta

Jag är hos min pojkvän och de har gäster här och vi har precis ätit och när jag är bland folk som jag inte känner blir jag obekväm och framförallt så blir jag väldigt obekväm med maten , gillar inte att äta med folk jag liksom inte äter med dagligen eller känner bra . Min kille har jag varit tsm med i snart 1 år (11 månader denna månad, vill ej säga datum) så har känd hans päron i snart 1 år så dem är de inga problem med längre och är avslappnad med dem men iaf nu så har vi då precis ätit och jag kunde inte få i mig mkt alls dels för att de är jobbigt att äta bland folk sen så är min mage full och jag får inte i m ig mer (och jag vill itne äta med än jag känner att jag behöver, alltså så äter jag inge mer när min mage börja spänna) men jag känner mig fortfarande hungrig :( JOBBIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0