De är något vackert med dom där röda sträcken

När jag tittar på mina armar så tycker jag dom är fina..jag tycker om dom röda sträken på mina armar och jag tycker om att känna dom närjag drar fingrarna längs armarna . Men endå så hatar jag dom så mycket ! De är inte fint med ärr! och de får jag säga för jag har ärr på mina arma jag är en av dom som skadar mig själv, tyvärr ! Men jag blir så irriterad på folk som inte vet hur de är att vara så här långt ner att man inte vet vad man ska göra förutom att skada sig själv. Jag hatar dom som säger att de är fult och att dom inte förstår hur man kan förstöra sin kropp så!

Nej de förstår inte jag heller men jag är fast. Jag kan inte sluta! Tyvärr.








inte mina armar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0