Palla falska människor

Shit vad de finns dryga människor i världen! Jag har bara sån jävla lust att bara slå fittan (N) på käften nästa gång jag ser henne . Fy fan!

Men problemet med henne är att hon verkligen inte mår bra och har aldrig gjort de till skillnad från mig, jag har mått bra i omgångar . Tyvärr så trodde jag att tiden då jag skulle må dåligt va över och aldrig skulle komma tbx men jag hade tyvärr fel, så jävla fel! Men jag försöker leva på!

Snart skulle de varit 1 år sen jag skar mig sist men jag klarade de tyvärr inte och jag är så jävla fucking besviken på mig själv och vad händer då ? Jo jag skär mig och nu har jag börjat igen . Asså fan!!!

Varför skulle jag börja igen ?!! Varför skulle jag inse hur smärtlindrande de är att skära sig ! Jag vill ju verkligen inte skära mig . Varför skulle jag liksom vilja förstöra mina armar och gå runt med zebra armar? De är inte fint!!

Helt plötsligt så bryr sig "N" bara .Asså kom igen nyss va vi värsta fittorna mot varandra ? :S Snacka om falsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0