Moder känslor

Jag är sugen på cigg och vill ha barn! Asså känslan av att vilja ha barn är inte liksom en fjårtizkänsla utan en äkta. Jag känner mig verkligen mogen och vill verkligen ha barn! Grejen är att jag är 16 (17 i år) och de skulle inte uppskattas av mina päron och min kille som fyller 22 vill också ha barn men inte innan jag gått ut gymnasiet vilket jag förstår men jag vill verkligen ha barn nu!

Åh! Jag hatar att jag är född -94. vet att "väntan" skulle vara lika lång om jag va född -89 men iaf..

De enda som höll mig kvar för något år sen när jag va nära på att begå självmord va tanken på att bli mamma. Men nu vet jag inte om jag orkar vänta längre.

de låter konstigt men så är de!



Jag är fortfarande sugen på cigg och känner ett behov av att skära mig, varför? Jag vet inte känner mig bara oduglig och oönskad av alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0