Så sjukt förvirrad!!

Jag har en känsla av att något liksom saknar. Jag saknar mina kompisar och så saknar jag att vara nykär!!!

Jag känner inte den där pirrande känslan när jaag ser min kille längre.. jag är avis på en kompis till mig som precis blivit tsms med en kille och så vill jag också ha de! En ny kärlek.

Kan inte jag få bli kär på nytt fast samma kille som jag har nu. Om man tar en paus i typ 1 månad och sen blir tsm? Nej de funkar nog inte så.. jag kanske helt enkelt inte är kär längre ?

Jo de är jag för jag ser en framtid med honom. Hus, barn och lycka. De känns verkligen bra när jag tänker på framtiden och ser oss två där. Men är jag kär i honom eller i tankten på familj, barn ? Jag vill verkligen ha barn!

Men jag kan ju klappast hålla kvar vid honom bara för de? Asså jag menar att de liksom sitter i bakhuvudet? :s

Jag antar att jag borde/måste prata med min kille om de men vad ska jag säga? "Jo du asså jag känner mig inte lika kär längre. Asså jag gillar ju dig jätte mkt men saknar den där nykära känslan"?
De går inte..
Jag vet inte längre om jag egentligen älskar honom? Eller asså hur är känslan "älskar"?


Har inte träffat honom sen i torsdags och jag tror de är han som saknas asså den där känslan som om jag saknar något är nog en känsla av att jag saknar någon, min kille. Så imorgon borde jag åka hem till honom och bara träffa honom och kanske prata..
Jag har lingonveckan så känner mig obekväm med att sova hemma hos honom då men vi behöver ju inte träffas och sova med varandra utan bara träffas på dagen sen hem till oss själva. Så tror jag att de blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0