Massa tankar

Just nu känns mitt liv som en enda kletig gegga som jag försöker fixa men den blir bara kletigare och kletigare!

Jag har inte träffat min pojkvän sen i söndags och jag saknar honom inte alls! Visst vi har inte  varit ifrån varanda i typ tusen dagar men jag borde ju endå sakna honom lite. Eller?
Vi brukar ju likosm ses varje dag annars, eller de kanske är de, jag har tröttnat på honom ?! Nej de kan jag inte ha gjort, eller kan jag? Shit jag har ingen koll längre!!

Asså ibland känns de som att jag inte tänder på honom men jag vet inte om de är för att jag fortfarande är osäker när de gäller sex eller om jag bara inte vill hade med honom..

Vad ska jag göra? Ta en paus? Nej de vill jag inte!

Men de känns som om vi är mer typ kompisar än ett par. Utan honom i mitt liv så skulle jag nog kunna gå runt..
Jag kanske bara har honom oss mig som ett skyddsnät så jag inte går och skär mig.. jag gör inte de när jag är med han . Förutom den gången vi bråkade..

Åh! Men jag väntar med att träffa honom tills den 22/1 för då fyller han år så då är de klart vi ska ses och då får vi se hur jag känner när vi ses igen, om de pirrar lite så där mysigt eller om de är tomt.

De är de jag saknar, pirret, den blyga jag. Jag vill inte vara så hård som jag är nu . Och de känns som om jag är taskig mot honom hela tiden , fast asså jag är ju inte de med flit!!

Nog om kärleken!



Just nu är jag så sjukt sugen på en cigg! Jag tycker om att röka, inte för att jag tycker de är coolt på något vist utan för att jag blir lugn av de. När jag känner att jag inte orkar mer så blir jag sugen på cigg och när jag vill skära mig så kan jag ta en cigg ist, de är bättre. Eller aa bättre och bättre men de syns inte och lämnar inga ärr, inga synliga ärr. Jag kan skada mig själv på de viset ist.

Grejen är bara att mina päron inte direkt skulle tycka de va en bra idé. Eller kanske att min mamma typ skulle acceptera de, vad ska hon göra för att jag röker? Hon gjorde ju de i min ålder. Men min pappa skulle bli rasande men han skulle inte få reda på de eftersom han röker så luktar ju han själv rök  och då känner han inte att jag gör de.

Min mamma tar saker väldig lätt och skulle inte bli sur så de är lungt med henne och pappa skulle inte få reda på de och om han nu skulle de så är de bara att säga att han röker ju och driker, dock vet jag inte om jag skulle våga de.

De största problemet är min kille. Han gillar inte röklukten men han får fan ta att jag röker!


Grejen till allt nojande är att jag är ju under 18 jag fyller 17 år i år. Mina päron bestämmer fortfarande över mig och jag kan inte köpa egna cigg och den enda person jag känner som är över 18 och inte är en "ansvarig" vuxen är min kille och han skulle aldrig köpa ut åt mig plus att han inte ska få reda på de heller!

Men en kille som gick i min förra klass vet vart man kan köpa cigg och va under 18 så han ska fixa de åt mig. Egentligen skulle jag kunna göra de själv men är för feg för att fråga .. hehe


Vad mer går runt i mitt huvud just nu?
Jo jävligt mkt! Just nu har jag ingen skola att gå på . Eller jag har en men vill inte gå där och jag är på väg att byta men syven på min skola är så jävla seg så de är inte sant!! Jag vet också vilken skola jag ska byta till men verkar aldrig få komma dit! De suger.

Jag undviker att fundera ut ett bra sätt hur jag ska berätta för min mamma att jag går hos en psykolog igen och ska till bup igen. Jag vill inte berätta de fast jag vet att jag borde.

jag ska dit 24/1 typ och de stod att föräldrarna typ skulle vara med. Va fan jag vill inte de! Min pappa ska så klart inte vara med, de har han aldrig varit. Men däremot mig mamma..

Jag borde kanske tala om de för min kille också.. Eller ?

Den enda som vet att jag ska till bup igen är min psykolog och jag tror ingen vet att jag börjat gå till en psykolog regelbundet igen..

Sen är de ju de här med min fula kropp . Jag vet att om jag bara äter rätt och träna så kan jag få en helt okej kropp som jag kan vara nöjd med men jag är så jävla lat att jag inte orkar röra på mitt jävla fläsk!!
Men jag ska verkligen se till så att de blir 'ndrig på de! Jag vill vara fit till sommaren för fan!

De är inte så mkt mer än detta som finns i skallen på mig..Möjligt att de finns tankar om att jag inte orkar leva längre och funderar just nu helt seriöst på att begå självmord, nää! Varför dessa tankar nu när allt är så jävla bra *ironi!!*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0